obsah
|
zápatí
Regionální poradenská agentura, s.r.o
www.ezak.cz
PRŮVODCE SVĚTEM GRANTŮ A DOTACÍ
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Sociální byty IMMO SP
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Sociální byty IMMO SP
Druh veřejné zakázky:
Stavební práce
Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je realizace díla v rámci projektu s názvem: „Sociální byty IMMO SP“ spočívající v provedení udržovacích prací na stávajícím objektu bytového domu v místní části Liberec III – Jeřáb. V současné době je objekt užíván jako bytový dům s osmi samostatnými bytovými jednotkami. Návrh předpokládá zachování původní funkce, předmětem řešení je celková renovace objektu pro zlepšení technického stavu a splnění současných požadavků na bytové bydlení. Podrobně je předmět veřejné zakázky popsán v projektové dokumentaci “Udržovací práce a stavební úpravy stávajícího bytového domu Americká 742/60, Liberec“ vypracované Ing. Stanislavem Kolářem, IČ: 74614916, se sídlem Kopanina 196, 468 02 Pulečný v prosinci 2016 (dále jen „projektová dokumentace“) a v neoceněných výkazech výměr (slepých rozpočtech).Technické specifikace jsou obsaženy v projektové dokumentaci. Projektová dokumentace je přílohou č. 5 zadávací dokumentace „Příloha č. 5 Projektová dokumentace“.
Součástí předmětu plnění veřejné zakázky je zpracování dokumentace skutečného provedení dokončeného díla dle vyhlášky č. 499/2006 Sb.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
RPA Tender, s.r.o.
Starobrněnská 20,
602 00 Brno
Kontakt:
Mgr. Petra Hájková
verejne-zakazky@rpa.cz
+420 542 211 083
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Druh zadávacího řízení:
zjednodušené podlimitní řízení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
bez výzvy v E-ZAK
Datum předložení nabídky:
15.05.2018 13:00
Datum zahájení:
28.03.2018 09:35
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Dle zákona:
nezobrazovat informaci o verzi ZZVZ
navigace
|
obsah
2006 – 2025 © Regionální poradenská agentura, s.r.o
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software