obsah
|
zápatí
Regionální poradenská agentura, s.r.o
www.ezak.cz
PRŮVODCE SVĚTEM GRANTŮ A DOTACÍ
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Odborné učebny ZŠ Moravský Krumlov Ivančická – dodávka vybavení
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Odborné učebny ZŠ Moravský Krumlov Ivančická – dodávka vybavení
Druh veřejné zakázky:
Dodávky
Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je dodávka nové a nepoužité IT a AV techniky, nového a nepoužitého školního nábytku a nových a nepoužitých školních pomůcek v rámci projektu s názvem „Odborné učebny ZŠ Moravský Krumlov Ivančická – dodávka vybavení“. Podrobně je předmět zakázky popsán v soupisech dodávek a služeb a v technických podmínkách, které jsou přílohou č. 4, 5, 6 a 7 zadávací dokumentace. Technické specifikace jsou obsaženy v technických podmínkách a soupisech dodávek a služeb. Veřejná zakázka je rozdělena do tří částí dle předmětu plnění:
Předmětem PRVNÍ ČÁSTI veřejné zakázky je dodávka nové a nepoužité IT a AV techniky. Podrobně je předmět veřejné zakázky popsán v příloze č. 4 a 5 zadávací dokumentace „Příloha č. 4 Soupis dodávek a služeb pro první část“ a „Příloha č. 5 Technické podmínky pro první část“.
Předmětem DRUHÉ ČÁSTI veřejné zakázky je dodávka nového a nepoužitého nábytku. Podrobně je předmět veřejné zakázky popsán v příloze č. 6 zadávací dokumentace „Příloha č. 6 Soupis dodávek a služeb pro druhou část“.
Předmětem TŘETÍ ČÁSTI veřejné zakázky je dodávka nových a nepoužitých pomůcek. Podrobně je předmět veřejné zakázky popsán v příloze č. 7 zadávací dokumentace „Příloha č. 7 Soupis dodávek a služeb pro třetí část“.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.rpa.cz)
Kontakt:
Mgr. Petra Hájková
+420 733 120 982
email: hajkova@rpa.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Druh zadávacího řízení:
zjednodušené podlimitní řízení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
bez výzvy v E-ZAK
Datum předložení nabídky:
01.04.2019 14:15
Datum zahájení:
07.03.2019 15:00
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Dle zákona:
nezobrazovat informaci o verzi ZZVZ
navigace
|
obsah
2006 – 2025 © Regionální poradenská agentura, s.r.o
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software