obsah
|
zápatí
Regionální poradenská agentura, s.r.o
www.ezak.cz
PRŮVODCE SVĚTEM GRANTŮ A DOTACÍ
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
ZŠ Moravský Krumlov Ivančická – stavební úpravy
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
ZŠ Moravský Krumlov Ivančická – stavební úpravy
Druh veřejné zakázky:
Stavební práce
Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je realizace díla v rámci projektu s názvem: „ZŠ Moravský Krumlov Ivančická – stavební úpravy“ zahrnující vnitřní změny dispozic a opravu převážně hygienických prostor, šaten a ostatních hygienických a provozních částí s ohledem na zřízení bezbariérových prostor a zřízení hygienických prostor pro osoby se sníženou schopností pohybu a orientace ve smyslu vyhl. 398/2009 Sb. Součástí akce je i stavební úprava přístupového chodníku ve smyslu výše uvedené vyhlášky.
Podrobně je předmět veřejné zakázky popsán v projektové dokumentaci “Stavební úpravy ZŠ Ivančická Moravský Krumlov“ vypracované společností Ing. Radek Dřevěný, stavební a inženýrská činnost, Dolní Česká 358/25669 02 Znojmo ,IČ: 48923893 v lednu 2019 (dále jen „projektová dokumentace“) a v neoceněných výkazech výměr (slepých rozpočtech). Technické specifikace jsou obsaženy v projektové dokumentaci. Projektová dokumentace je přílohou č. 5 zadávací dokumentace „Příloha č. 5 Projektová dokumentace“.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.rpa.cz)
Kontakt:
Mgr. Petra Hájková
+420 733 120 982
email: hajkova@rpa.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Druh zadávacího řízení:
zjednodušené podlimitní řízení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
bez výzvy v E-ZAK
Datum předložení nabídky:
01.04.2019 14:00
Datum zahájení:
07.03.2019 15:00
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Regionální poradenská agentura, s.r.o
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software