obsah
|
zápatí
Regionální poradenská agentura, s.r.o
www.ezak.cz
PRŮVODCE SVĚTEM GRANTŮ A DOTACÍ
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Modernizací k efektivnější výuce - dodávka vybavení učeben
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Modernizací k efektivnější výuce - dodávka vybavení učeben
Druh veřejné zakázky:
Dodávky
Stručný popis předmětu:
Veřejná zakázka je rozdělena na dvě části dle předmětu plnění. Předmět plnění je definován technickými podmínkami, které jsou stanovené jako minimální.
Předmětem první části veřejné zakázky je dodávka nového a nepoužitého nábytku pro multimediální jazykovou učebnu a učebnu praktických činností. . Blíže je předmět této části veřejné zakázky – dodávka nábytku specifikován v dokumentu, který tvoří přílohu zadávací dokumentace s názvem „Příloha č. 3 Soupis dodávek a služeb pro první část“.
Předmětem druhé části veřejné zakázky je dodávka nového a nepoužitého AVT a IT vybavení do jazykové učebny a učebny praktických činností . Blíže je předmět této části veřejné zakázky – dodávka AVT a specifikován v dokumentu, který tvoří přílohu zadávací dokumentace s názvem „Příloha č. 4 Soupis dodávek a služeb pro druhou část“ a v technických podmínkách, které tvoří přílohu č. 9 zadávací dokumentace „Příloha č. 9 Technická podmínky pro druhou část“.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.rpa.cz)
Kontakt:
RPA Tender, s.r.o.
Mgr. Petra Hájková
tel: +420 511 113 228
email: hajkova@rpa.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Druh zadávacího řízení:
zjednodušené podlimitní řízení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
bez výzvy v E-ZAK
Datum předložení nabídky:
07.06.2019 09:30
Datum zahájení:
16.05.2019 16:00
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Dle zákona:
nezobrazovat informaci o verzi ZZVZ
navigace
|
obsah
2006 – 2025 © Regionální poradenská agentura, s.r.o
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software