DBID: 1126
Systémové číslo: P21V00000008 Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Datum zahájení:
25.01.2021
Nabídku podat do:
23.02.2021 10:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Pavilon ZŠ Měnín – dodávka nábytku a gastro vybavení
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Zakázka je dělena na části
(v rámci jednoho zadávacího řízení)
Stručný popis předmětu: Předmětem PRVNÍ ČÁSTI veřejné zakázky je dodávka nového a nepoužitého nábytku. Podrobně je předmět veřejné zakázky popsán v příloze č. 4 a č.5 zadávací dokumentace
Předmětem DRUHÉ ČÁSTI veřejné zakázky je dodávka gastro vybavení a vybavení jídelny. Podrobně je předmět veřejné zakázky popsán v příloze č. 6 zadávací dokumentace
Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota
Druh řízení:
zjednodušené podlimitní řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Předpokládaná hodnota:
5 219 114 Kč bez DPH
Místo plnění
dle jednotlivých částí
Zadavatel
Úřední název: Obec Měnín
IČO: 00282090
Poštovní adresa: Měnín 34
66457 Měnín
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.rpa.cz)
V průběhu zadávacího řízení se v rámci části s názvem: Gastro vybavení vyskytly důvody hodné zvláštního zřetele, pro které nelze po zadavateli požadovat, aby v zadávacím řízení pokračoval. Před uplynutím lhůty pro podání nabídek byly zjištěny vady položko